Screenshoty - obrázky ze hry

juniorek: Cube dungeon #2

#371 - bloo, 23.07.2018 01:24
kde máte Tomáka?
#372 - Tomak, 23.07.2018 02:32
Opily u Amalky
#374 - Klytaa, 23.07.2018 09:16
Parádní dung, to musel stavět nějaký borec, co?
#375 - Zrny, 23.07.2018 09:22
to je ten jak by se padalo do lávy tak aby to místo viditelných šutrů které by klient viděl a sekl se o ně obstavěli mapfixama aby se klient lagoval o neco neviditelneho a bylo uplne nahovno? hnus teda....
#376 - Wolf, 23.07.2018 10:34
Kurnik šopa, zase jsem tam zapomněl hodit prsten. Bilbo teď semnou nebude spát :(
#379 - Klytaa, 23.07.2018 11:12
Mám pocit, že nemůžeš spadnout na něco, co není walk-able.
#380 - loveless, 23.07.2018 11:44
Tady te nic nezasekava, spadnout na nic co neni walkable nejde, spadnout se da max na kusy hliny co tam jsou a tam te mapfix neblokuje
#386 - Zrny, 23.07.2018 12:50
tak "walkable" lava beztak existuje... tak jako walkable.. nevim jestli to je tenhle nebo jinny dung, ale v jednom z nich byla proste obmapfixovana chodba cela... sem to snad ani nedosel radsi..
#387 - Klytaa, 23.07.2018 14:12
U každého surfacu můžeš nastavit flag, jestli to má nebo nemá být walkable ;) Tato konkrétní láva je v Endor datech nastavena jako walkunable. Myslím tedy, že by problém s padáním být neměl. Ale jinak jo, mapfixy jsou bohužel někdy potřeba. A podle mě je spíš chyba v tom, že je na Endoru špatně udělaný ten mapfix. Určitě se dá udělat takový, který tě neportuje jakoby zpátky, ale prostě ti jenom nedovolí projít.
#388 - Klytaa, 23.07.2018 15:05
... třeba taková ta veselá kytička funguje dokonale jako mapfix :D Ale tam to zase není příliš žádoucí, žejo.
#391 - Razzor, 23.07.2018 20:18
ja sem treba nepochopil ten ostrov obehnanej mapfixama, kdy se neda z lodi ani vylizt, aniz by vsichni predem stali na prkne.. chapu ze neni zadouci aby si to lidi vybijeli z lodi ty npc, ale tohle reseni, kdy se pak neda ani normalne vystoupit, je proste mimo..
Vzkaz: